Ga direct naar: Navigatie | Inhoud

Corona

Geachte huurders, 

Het coronavirus (COVID-19) houdt de hele wereld in zijn greep.
We ondervinden nu allemaal de gevolgen en weten niet hoe lang deze situatie duurt en het zich verder zal ontwikkelen. Wij kunnen ons voorstellen dat u zich zorgen maakt en vragen heeft over uw geboekte vakantie.
Het coronavirus zorgt dagelijks voor nieuwe ontwikkelingen. Daarom houden we nauw contact met de daarvoor aangewezen instanties.
Ons beleid passen we indien nodig aan op de actuele richtlijnen.

Wij willen u graag informeren over het Coronavirus (COVID-19) en over de maatregelen die wij zelf nemen om verspreiding te voorkomen.
Daarnaast dragen we, zoals u gewend bent, zorg voor een goede hygiëne op onze locaties en accommodaties. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en volgen we hierin de adviezen van het RIVM.


Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om alle vakantiewoningen die wij verhuren te sluiten vanaf 30 maart tot naar alle waarschijnlijkheid 10 mei 2020.  Klikt u hier voor verdere informatie van Veiligheidsregio Zeeland.


OMBOEKEN EN ANNULEREN

Annuleringen
We volgen de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de GGD. De richtlijnen kunt u terugvinden op de website van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu.
Wanneer u vanwege het coronavirus niet wil of kan reizen naar Zeeland of uw verblijf eerder wil afbreken i.v.m. het coronavirus verwijzen wij u naar de eigen reis- en/of annuleringsverzekering.
Uit COULANCE bieden wij alle huurders van vakantiebungalows met een AANKOMSTDATUM t/m 10 mei 2020 nu de volgende mogelijkheid:  

Kosteloos omboeken
Vanwege het coronavirus is een aanpassing in het kosteloos wijzigen aangebracht.
Wij willen u graag de mogelijkheid bieden, mits uw aankomstdatum tot en met 10 mei is, uw boeking te wijzigen naar een andere verblijfsperiode. Verdere informatie volgt.
Het omboeken naar een andere periode is mogelijk voor hetzelfde object en afhankelijk van de beschikbaarheid. Als dat niet meer mogelijk is voor hetzelfde object, dan pas kijken we naar een alternatieve accommodatie. 
Bij een duurdere periode wordt de huurprijs aangepast naar het dan geldende bedrag en dient u het verschil bij te betalen.  U hoeft hiervoor niets te doen, u ontvangt van onze receptie een mail met verdere informatie. Alleen reserveringen welke compleet zijn betaald komen in aanmerking voor deze omboekregeling.

FAQ
Q 1. Mijn aankomstdatum valt in de periode tot en met 10 mei 2020. Wat als ik wil OMBOEKEN?
Heeft u een vakantie geboekt met een aankomstdatum tot en met 10 mei 2020 ? En besluit u deze te verzetten? Zie bovenstaande coulance regeling. 


Q 2. Mijn aankomstdatum is na 10 mei 2020. Wat als ik wil OMBOEKEN?
U ontvangt tijdig via onze receptie verdere informatie over uw vakantie, dit doen we in volgorde van aankomstdatum de komende weken als dit van toepassing is. Het heeft geen zin om nu reeds te vragen om uw vakantie om te boeken.
Q3. Dient de tweede betaling conform afspraak tijdig te worden betaald? Ja, om in aanmerking te komen voor de omboekregeling dient u uw tweede termijn tijdig te voldoen.
Volgt u onze website voor het geval dit beleid wordt aangepast.

Wij wensen u en uw familie een hele goede gezondheid toe!





Bekijk al het nieuwsBekijk al het nieuws

© zeelandvakantiewoningen.nl | Sitemap | Contact | Privacy policy | Vakantiehuis Zeeland | Design & Realisatie: Holiday Media