Ga direct naar: Navigatie | Inhoud

Veelgestelde vragen

Op vakantie gaan is heerlijk. En een goede voorbereiding is het halve werk. Om u van dienst te zijn, vindt u hier veelgestelde vragen en antwoorden.

Aankomst: Hoe laat kan ik inchecken?

U kunt op uw aankomstdag inchecken vanaf 15:00 uur.

De sluitingstijd van de receptie hangt af van de tijd van het jaar:

  • Oktober - april: ma t/m vrij tot 17:00 uur
  • Oktober - april: za tot 12:00 uur
  • Mei - september: ma t/m do tot 17:00 uur
  • Mei - september: vrij tot 18:00 uur
  • Mei - september: za tot 14:00 uur
  • Aankomstdag Paas-, Hemelvaart-, Pinksterarrangement tot 21:00 uur
Indien u verwacht niet binnen de openingstijden uw sleutel af te kunnen halen, reserveert u dan vooraf een sleutelbox via onze receptie. U kunt zo te allen tijde de sleutel van de woning verkrijgen. De huur en de borg dient vooraf te zijn overgemaakt.

Aankomst: Kan ik pinnen?

Ja, u kunt bij ons pinnen.

Er is geen mogelijkheid om met een creditcard te betalen.

Betaling - IBAN en BIC

Rabobank Oosterschelde

IBAN:   NL16RABO0357842952
BIC:   RABONL2U

Contact: Wat is het faxnummer van Zeeland Vakantiewoningen?

Ons faxnummer is 0031 - (0) - 111 691355.

Contact: Wat zijn de openingstijden van de receptie?

Onze openingstijden zijn als volgt:

Mei - oktober: maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur
Mei - oktober: za van 9:00 uur tot 16:00 uur

November - april: maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur
November - april: zaterdag van 9:00 uur tot 12:00 uur

Op zondag gesloten.

Aankomstdag Paas-, Hemelvaart-, Pinksterarrangement van 8:30 tot 21:00 uur

Corona

Voor antwoorden op vragen over de actuele Corona situatie klikt u hier.

Divers: Heb ik toegang tot het zwembad op Port Greve?

Nee, u krijgt bij ons geen gratis toegang tot het zwembad van Port Greve.

U kunt entreekaartjes voor het zwembad bij ons met 50 cent korting kopen. Gereduceerde prijs per entreeticket per persoon: 5,80 euro (2021).

Opmerking: momenteel is het zwembad voor onze gasten gesloten ivm Corona maatregelen

Divers: Onderneemt Zeeland Vakantiewoningen op een duurzame manier?

Ja, duurzaam ondernemen is belangrijk voor ons. Wij geloven dat duurzaam ondernemen een win-win situatie voor iedereen oplevert.

Op deze manieren proberen wij een duurzame bijdrage te leveren:

  • De vakantiebungalows worden met water en microvezel gereinigd
  • Zeeland Vakantiewoningen gebruikt duurzaam (houtvrij) papier voor de brochures, plattegronden, etc..
  • Indien mogelijk pakken onze medewerkers de fiets in plaats van de auto
  • Zeeland Vakantiewoningen hergebruikt oud papier
  • Onze gasten betalen tussen 1 november en 1 mei zelf hun eigen energiekosten. Dit zorgt ervoor dat onze gasten op een spaarzame en verstandige manier omgaan met gas en stroom
  • In de vakantiehuizen wordt niet standaard bij iedere wissel weer een vaatdoek, een lucifersdoosje e.d. neergelegd en vervolgens weer weggegooid
  • Zeeland Vakantiewoningen is gastheer van het Nationale Park Oosterschelde, vriend van Staatsbosbeheer en bedrijfsdonateur van Natuurmonumenten

Groepsaccommodatie: Inschatting kosten voor gas en stroom

Als u verblijft in groepsaccommodatie Den Osse dan betaalt u gas en stroom naar verbruik.Uw kosten zijn moeilijk in te schatten omdat het weer en de door u gekozen temperatuur een grote rol speelt.

Maar een redelijke inschatting is: per dag zijn de kosten voor gas en stroom tussen de 30 en 50 euro.

Huisdier: Mag mijn huisdier mee op vakantie?

Ja, uw huisdier mag mee op vakantie. Er zijn vakantiewoningen waar huisdieren zijn toegestaan. U mag maximaal 2 huisdieren meenemen. Rondom Den Osse is een hondenuitlaatroute. Deze route treft u aan op de plattegrond die u bij uw aankomst ontvangt.

Dit zijn de algemene regels die gelden:

  • Uw huisdier moet op de parken aangelijnd zijn
  • Uw huisdier mag niet op de banken en op de bedden
  • De behoeften van uw huisdier worden te allen tijde opgeruimd

Reservering: Betaal ik extra kosten voor gas, stroom en water?

Dit ligt aan de periode waarin u komt. Water is sowieso gratis.

Komt u tussen 1 mei en 1 november, dan is gas en stroom gratis. Wij vertrouwen u dat u er op een verstandige manier mee omgaat.

Komt u tussen 1 november en 1 mei dan betaalt u gas en stroom naar wat u verbruikt. Wij nemen de tellerstanden op als u komt en doen hetzelfde als u vertrekt. Zo betaalt u eerlijk voor uw eigen energiekosten. En sparen we met elkaar het milieu.

Reservering: Hoe kan ik reserveren?

U kunt op verschillende manieren een boeking maken:

Reservering: Kan ik via Zeeland Vakantiewoningen een annuleringsverzekering afsluiten?

Ja, dit is mogelijk. Als uw huurcontract per post wordt toegestuurd, dan ontvangt u een formulier om een annuleringsverzekering af te sluiten.

Als u het huurcontract per E-mail ontvangt, dan kunt u online een annuleringsverzekering afsluiten.

Voor het online afsluiten van een annuleringsverzekering, ga naar de website.

Reservering: Moet ik mijn huurcontract terugsturen?

Nee, dat is niet nodig. Met uw aanbetaling gaat u akkoord met de overeenkomst en algemene voorwaarden.

Reservering: Vanaf welke leeftijd mogen wij een woning huren?

Jongeren vanaf 18 jaar mogen een woning huren in Den Osse. Zij moeten zich bij aankomst legitimeren. Er wordt een borg gerekend van 100 euro per persoon. Natuurlijk gelden voor jongeren dezelfde parkregels als voor families!

De vakantiehuizen in Renesse worden alleen aan gezinnen/families verhuurd.

Reservering: Wanneer betaal ik de huursom?

Als u bij ons een huisje boekt, ontvangt u een huurcontract. Of per post of per mail.

De betalingen gaan in twee stappen:

  • 2 weken na ontvangst van het huurcontract betaalt u 50%
  • 4 weken voor aankomst betaalt u 50%
Het kan ook gebeuren dat u op het laatste moment besluit een huisje te huren. U maakt nu de gehele huur over in één keer. En als dit niet meer haalbaar is (het geld moet op onze rekening staan voordat u arriveert), kunt u bij aankomst het gehele bedrag plus borg pinnen.

Reservering: Wie betaalt er toeristenbelasting en waarom?

Alle gasten, ongeacht de leeftijd, betalen toeristenbelasting. Dit is een door de gemeente vastgesteld bedrag per persoon per overnachting.

Met de inkomsten uit de toeristenbelasting wordt de kwaliteit van diverse voorzieiningen voor u als gast en onze inwoners op peil gehouden.

Vakantiewoning: Hoe is mijn woning ingericht?

Iedere woning is anders ingericht.

Op de homepage klikt u op 'Vakantiewoningen huren'. U kunt dan direct zelf een woning selecteren aan de hand van uw wensen. U ziet dan een aantal tabbladen.

Tabblad Beschrijving: U leest de beschrijving van dit type.
Tabblad Foto's: U kunt per huis de foto's bekijken.
Tabblad Plattegrond: Hier treft u, indien aanwezig, de plattegrond van het type aan.
Tabblad Kenmerken: U ziet de uitzonderingen per huis qua inrichting en indeling.

Vakantiewoning: Is er internet in de woning?

Bijna alle woningen hebben de beschikking over gratis internet. Als het belangrijk voor u is, neemt u dan alstublieft contact met ons op, dit om teleurstellingen te voorkomen..

Op het terrein van Zeeland Vakantiewoningen bij de receptie kunt u gebruik maken van een gratis wifi netwerk.

Vakantiewoning: Kan ik handdoeken en keukendoeken huren?

Ja, het is mogelijk om bij ons handdoek- en keukendoekpakketten te huren.


Een handdoekset bestaat uit 2 handdoek en 1 badlaken. De prijs bedraagt 5,50 euro per set.
Een keukendoekset bestaat uit 2 theedoeken en 1 keukenhanddoek. De prijs bedraagt 5,50 euro per set.

Vakantiewoning: Kan ik mijn auto bij mijn vakantiehuis parkeren?

Ieder vakantiehuis heeft ten minste 1 parkeerplaats. Soms is deze in de tuin en soms is deze op een parkeerplaatsje iets verderop.

Als een eigen parkeerplaats aan huis voor u belangrijk is, dan kunt u het beste contact met ons opnemen.

Vakantiewoning: Welk beddengoed moet ik meenemen?

U heeft per persoon nodig:

  • Een kussensloop
  • Een matrashoes
  • Een dekbedovertrek
In ieder huis staan of eenpersoons of tweepersoons bedden. De matrassen zijn echter (bijna) altijd eenpersoons.

De dekbedden zijn ook eenpersoons dekbedden.

U kunt voor 8,00 euro per persoon een lakenpakket bij ons huren.

Vakantiewoning: Zijn er 'huisdiervrije' huizen?

Ja, er zijn vakantiewoningen waar geen huisdieren toegestaan zijn. Neemt u alstublieft telefonisch contact met ons op.

Let op, er kan bij een huis vermeld staan dat er geen huisdieren toegestaan zijn voor u als gast. Dit wil echter niet betekenen dat er geen honden in dat huis komen. Soms heeft de huiseigenaar wel een hond.

Vakantiewoning: Wat is er aanwezig in de woning in verband met vakantie met kleine kinderen?

U kunt bij uw reservering een kinderbed of een kinderstoel bestellen. 

Speciaal beddengoed voor kinderen dient u zelf mee te nemen.

Vakantiewoning: Is er een barbecue aanwezig in de woning?

U kunt zelf een barbecue meebrengen, deze is niet aanwezig in de woning.

Het is wel toegestaan om buiten te barbecuen.

Vakantiewoning: Hoe zit het met de eindschoonmaak bij vertrek?

Na uw vertrek wordt de woning door ons schoongemaakt.

U dient de woning bezemschoon op te leveren. Bij uw aankomst ontvangt u verdere informatie over wat wij verwachten van u bij de oplevering van de woning.

Overige vragen

Staat uw vraag er niet tussen?
U kunt hem hier aan ons stellen:

  
 
*
*

Ik ben op de hoogte van de inhoud van de Privacy Policy en geef hierbij toestemming voor het gebruik van mijn persoonsgegevens om contact met mij op te nemen over mijn vraag of opmerking.

  Akkoord met de Privacy Policy van Zeeland Vakantiewoningen.

© zeelandvakantiewoningen.nl | Sitemap | Contact | Algemene voorwaarden voor huurders | Privacy policy | Vakantiehuis Zeeland | Design & Realisatie: Holiday Media